Kontakt og OSS

Har du et spørgsmål om vores produkter? Eller om din bestilling? Du kan finde svar på vores mest stillede spørgsmål her.

Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, eller hvis du har brug for personlig hjælp, kan du skrive til os ved at udfylde vores kontaktformular! Vi hjælper dig gerne!

Frequently asked questions

Brug af syngeskåle

Hvordan vælger jeg en tibetansk syngeskål?

Vi har skrevet en guide, der specielt skal hjælpe dig med at finde den rigtige tibetanske syngeskål til dig. Du kan finde den ved at klikke her.


Kontakt os venligst direkte, hvis du har brug for personlig rådgivning. Vi hjælper dig gerne!

Du kan udfylde formularen til højre på siden, eller du kan skrive direkte til os på: [email protected]

Du vil modtage et svar inden for 1 arbejdsdag.

Hvordan får jeg min tibetanske skål til at synge?

Vi har skrevet en guide, der specielt skal hjælpe dig med at få din syngeskål til at synge i overensstemmelse med bedste praksis. Du kan finde den ved at klikke her.


Kontakt os venligst direkte, hvis du har brug for personlig rådgivning. Vi hjælper dig gerne!

Du kan skrive til os via formularen til højre på siden, eller du kan skrive direkte til os på: [email protected]

Du vil modtage et svar inden for 1 arbejdsdag.

Hvordan vælger jeg en krystal syngeskål?

Er du usikker på, hvordan du skal vælge din krystal syngeskål? Det skal du ikke bekymre dig om! Vi har skrevet en guide specielt til at hjælpe dig med at finde den rigtige syngeskål til dig. Du kan finde den ved at klikke her.


Hvis du har spørgsmål eller stadig har brug for personlig rådgivning, kan du også kontakte os direkte. Vi vil mere end gerne hjælpe dig!

Du kan sende en e-mail til os på [email protected] eller via formularen, som du finder i højre side på denne side.

Vi gør vores bedste for at besvare alle henvendelser inden for 1 arbejdsdag.

Hvordan får jeg min krystal syngeskål til at synge?

Vi har skrevet en guide, der specielt skal hjælpe dig med at få din Krystalsyngeskål til at synge i overensstemmelse med bedste praksis. Du kan finde den ved at klikke her.


Kontakt os venligst direkte, hvis du har brug for personlig rådgivning.  

Du kan skrive direkte til os via formularen til højre på siden eller også via e-mail på følgende adresse: [email protected]

Vi gør altid vores bedste for at besvare alle henvendelser inden for 1 arbejdsdag.

Forsendelse

Hvor lang tid går der, før min ordre bliver leveret?

Leveringstiden er i gennemsnit mellem 7 og 28 dage. Dette kan naturligvis afhænge af ekstraordinære omstændigheder som f.eks. poststrejker, jule- og nytårsferier, en strøm af store ordrer osv. Leveringen af din ordre kan også variere på grund af forsinkelser hos transportøren.

Hvis din ordre ikke er ankommet efter 8 uger, returnerer vi den under alle omstændigheder eller giver dig pengene tilbage. Du kan være sikker på, at dette endnu ikke er tilfældet for de flere hundrede ordrer, der allerede er gennemført med succes!

Bemærk venligst, at vores skåle sendes direkte fra Nepal. Så hvis forsinkelsen virker lang, skal du ikke være bekymret, din ordre er på vej til dig.

Kan jeg få min ordre leveret til et afhentningssted?

Levering til et afhentningssted er desværre endnu ikke muligt på nuværende tidspunkt.

Hvordan kan jeg følge min pakke?

Du vil modtage alle de nødvendige oplysninger for at kunne følge din pakke via e-mail, når din ordre er blevet bekræftet.

Hvis du imidlertid har brug for yderligere oplysninger om status for din ordre, kan du kontakte os via formularen til højre på siden eller skrive til os på følgende e-mailadresse:

[email protected]

Angiv venligst følgende oplysninger:

1) E-mail-emnelinje: Bestillingsstatus
2) Dit ordrenummer

Du vil derefter modtage et svar inden for 1 arbejdsdag.

Returnerings- og tilbagebetalingspolitik

Der er nogle fejl i min skål, er det normalt?

De tibetanske skåle er håndlavede af håndværkere, og det er muligt, at din syngeskål kan have nogle lette fejl, såsom små ridser eller endda nogle let falmede symboler.

Gå ikke i panik – det er helt normalt og beviser faktisk ægtheden af din tibetanske skål!

Jeg er ikke tilfreds med min ordre og vil gerne returnere den. Hvordan kan jeg gøre det?

Vi er kede af at høre, at der har været et problem med din ordre.

Hvis du har modtaget et beskadiget produkt, et produkt, der ikke er i overensstemmelse med kravene, eller hvis du ikke er tilfreds med din ordre, kan du kontakte os via kontaktformularen eller via følgende e-mailadresse:

[email protected]

Angiv venligst følgende oplysninger:

1) E-mail-emnelinje: 1) E-mail-emnelinje: Returnering / anmodning om tilbagebetaling
2) Dit ordrenummer
3) Årsagen til din anmodning om returnering/refusion

Du vil modtage et svar inden for 1 arbejdsdag.

Send os en e-mail !